14 Ağustos 2015 Cuma

HAMİLE ELBİSESİ - BURDA PRATİK DİKİŞ 2012 İLKBAHAR YAZ

Hamişler buraya... Ne giyeceğim derdine son... Burda pratik dikiş 2012 ilkbahar yaz dergisindeki bu model tam bize göre...
 

Kalıpların dergide hazır olması da büyük kolaylık.  Bedenine göre kalıbı kesip hemen dikiş hazırlıklarına başlıyorsun...

 Ben 36 beden olarak kalıbı kestim. Kumaşa yerleştirdikten sonra küçük bir ayrıntı var.

 Elbisenin biraz daha geniş olması için etek bölümünü 10 cm yana uzattım.

Daha sonra bu ölçüye göre koltuk altında eteğine doğru verev kesiyoruz. Aşağıdaki resimde, kumaşın kesilmiş hali var....
Artık dikişe başlayabiliriz....

Kumaş olarak penye seçtim.Bu kumaşım da Baykumaştan... Bütün yan dikişlerini overlok makinesi ile diktim.
 
 Kol ve etek baskısını çift iğne ile tamamladım. Yakayı da biye ile bitirdim...
 
Çoook rahat bir elbise oldu.
 
Kalıpta da sorun yok, tavsiye ederim....

Burda paratik dikiş 2012 ilkbahar yaz
model 4c
        Hamileliğimin 35. haftasını da tamamladım. Bebeğimi kucağıma almama az kaldı :)

Herkese sevgiler :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder