22 Ağustos 2015 Cumartesi

BEBEK KAPI SÜSÜ VE HEDİYELİĞİ

Daha önce şu yazımda kapı süsünü yapmaya başladığımı anlatmıştım. Eee bitmiş halinini de sizinle paylaşmak istedim.
İşte bebişimin kapı süsü :









Kapı süsümüz deniz temalı olunca bebek hediyelikleri de bu temayla uyumlu olmalıydı. Balık olarak seçtim. Tülün içine şeker yerine lavanta koydum. Arkasına da mıknatısı yapıştırdım. 







Şimdilik dikiş makinemın karşısına astım. Çalışırken feyiz alıyorum. Canım oğlum....





İşte buda loğusa tacım:





Bir kenarına da küçük nazar boncuğu koydum. Nazar değmesin.. Maşallah diyelim :)


Hamileliğimin 37. haftasındayım.. Zaman azaldıkça stresten dikişe sardım. Her gün bir şeylerle uğraşıyorum...İnşallah hepsini paylaşmaya çalışacağım.


Herkese sevgiler :)  :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder