20 Haziran 2015 Cumartesi

BURDA DERGİSİ 09/2012 #109 NOLU ELBİSE-BLUZ MODELİ

 
 
 
Merhaba arkadaşlar, dikiş severler ,
Bu modeli görünce mutlaka dikmeliyim demiştim. Veee bir bluz ve elbise diktim. 3- 4 ay önce dikmiştim blogta yayınlamadan olmazdı. İkisini de beğenerek giydim.
Ama benim gibi minyonsanız kalıbı küçültmenizi öneririm.
 DİKİŞSEVDASI bloger arkadaşımız nasıl yapıldığını paylaşmış. İsteyenler ziyaret edebilir.


 



Bu fotoğraflarda 4 aylık hamileydim. Bluzun kumaşı kalın penye  bir kumaş.Bu kumaşı geçen yıl baykumaştan almıştım. Çok kaliteli bir kumaş.

Bluzun arkası V şekinde. Kalıpta çok açıktı ,ben biraz yukarıdan kestim.


Yakayı pervazla çevirdim.

Etek uçlarını çift iğne ile diktim.

 
 
 
Elbise içinde esnek kumaş seçtim. Hatta düğmeyi açmadan giyebiliyorum. Kumaş esnek olunca fermuar yapmadım. Kalın esnek bir kumaş.
Üzerimde fotoğraflayamadım, şuan içine girmek mümkün değil :)
 
Elbisenin önü:
Elbisenin etek uçlarını tela bant ile yapıştırdım.
 
 
 Elbisenin arkası:
 
 
 
Bugünlük benden bu kadar. Herkese sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder