5 Ocak 2015 Pazartesi

PEMBE MUTFAK TAKIMI: BEN YAPTIM :)

Bir önceki çiçekli poğaça yayınımdaki fotoğraflarda kullandığım pembe takımı yayınlamak istedim.Bu takımı annem için yaptım. Uzun zaman önce yaptığım için yapım aşamalarının fotoğrafları yok.
Annem için yaptığım için daha bir özenle diktim.  :)
 Bu takımda poşetlik, havluluk, tutacak , fırın eldiveni ve runner var.
Runnerın ölçüsü 50*150  .İrek kumaş çalıştım ,hareket kattı.  Poşetliği dolgu kalp ve boncuklarla süsledim.
Fırın eldiveni elyaf dolgulu ve kapitone dikişlidir. Havluluğu dikmek için biraz uğraştım. Bu modeli pintereste görmüştüm. Modeli nasıl yapabilirim diye biraz kafa yordum ama başardım. Bir kalıp çıkardım ve kendime de bir tane yaptım.Her yer pembe pembe ......


HERKESE BOL VERİMLİ DİKİŞLER :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder