23 Ocak 2015 Cuma

BEYAZIN ASALETİ

 
 
Bugün tatile girdik :) 15 gün evimin keyfini çıkaracağım. Son hafta yoğun geçti. Gelişim raporları, dosyaları hazırlanacak derken hafta bitti. Bugün civcivlerim karnelerini aldı.

Bu arada evde boş durmadım:

Beyaz bembeyaz, işte asaletin rengi. Şu beyaz yastık kılıflarını çok seviyorum. Otantik ve zarif buluyorum.
Netten yaptığım araştırma sonucu bu modellere karar verdim. Umduğumdan çabuk bitti. Örmesi çok keyifli . İp merserize, tığ ise 2,5 numara.
 
 
Arka kısımları ve astarı poplin kumaştan diktim ve 2 düğmeli yaptım.Arkası örgü değil yani. Fotoğrafını çekmeyi unutmuşum.
 
Salonumdaki berjerlere çok yakıştı.
 
 
 
Sırada şu English Home örgü sepetlerden yapmak istiyorum.
 
Pek zarif şu sepetler :)
 
 
SEVGİYLE KALIN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder