1 Ocak 2015 Perşembe

NİL YEŞİLİ KALPLİ YASTIK VE PANO


 Yeni yıl, yeni yıl
Hoş geldin hoş geldin
Hoş geldin sefa geldin
Yeni yılın ilk günü ilk yayınımı yapıyorum. 2015 hızlı başladı benim için. Herkese huzur , mutluluk ve sağlık diliyorum.. Veeeee yastık ve panoyu anlatmaya başlıyorum... Klasik kahverengi sehpanın ayağı kırılmıştı. Üst bölümünü pano yapmak için kullandım.
Sehpa vernikli olduğu için öncelikle iki kat parlak yüzey astarı uyguladım. Parlak yüzey astarının kuruması için bir gün bekledim Kuruduğundan emin olduktan sonra 3-4 kat beyaz akrilik boya ile boyadım..
 Ve panomuz istediğimiz rengi uygulamaya hazır.
benim elimde nil yeşili akrilik boya yoktu. Bende biraz beyaz, mavi ve sarı karıştırarak bu rengi elde ettim. Panoyu yine 3-4 kat nil yeşiline boyadım.
İnternet bulduğum resimleri çıktı aldım. 
 Resmi direkt üstüne yapıştırmak istemedim.  Biraz boyutlu olmalıydı sanki....
Her şey doğaçlama gelişiyor    :)
Evde daha önceden aldığım ama (1 yıl önce) hiç kullanmadığım seramik hamuru vardı.
Resmi ince ayrıntılarıyla kestim. Hamuru açtım . Resmi, dekupaj tutkalı ile hamura yapıştırdım. Falçata ile hamuru kestim.
Yine dekupaj tutkalı ile hamuru panoya yapıştırdım. kuş ve yazılarıda hamur ile boyutlandırarak yapıştırdım.vernikledim.  İşte bu kadar.....
Boyadan artmıştı, bu rengi o kadar çok sevdim ki birde kumaşa baskı yaptım.
 
 
Boyadan artmıştı, bu rengi o kadar çok sevdim ki birde kumaşa baskı yaptım.
 

:)
 
 
 
 
 
Kullandığım resimler

 
 
 
HERKESE BOL VERİMLİ GÜNLER :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder